czwartek, 1 lutego 2018

Vintage Steampunk Canvas with Einat

Witajcie kraftujący przyjaciele!
Hi dear crafty friends!


Z tej strony Einat żeby inspirować Was z nowym projektem. Uwielbiam kolekcję Pan i Pani Black. Tak bardzo ją uwielbiam, że zainspirowała mnie do stworzenia płótna w stylu vintage.

Einat here with a new project to inspire you. I just love the Mrs & Mr paper collection. So much so it has inspired me to create a vintage looking canvas. 




Do mojego płótna dodałam dwie ramki i ozdobiłam je dużą ilością tekturek i metalowych dodatków w stylu stempunk. Dodałam też odrobinkę koloru morskiego do płótna, żeby było bardziej kolorowe i miało więcej głębi.

I added two frames to my canvas and embellished it with lots of chipboard and metal steampunk themed items. I also added a little teal and copper colors to the canvas to make it a little more colorful and add depth. 





Pracę wykończyłam metalicznymi farbami i dwoma starymi zdjęciami dzieci. 
I completed the look with metallic paints and two vintage images of kids.





Produkty: The products I used:

 

 

 


Miłego tworzenia!
Have fun creating!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz