piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczny Mini Album / Christmas Mini Album

Dzisiaj, tuż przed Świątami chciałabym pokazać album na świąteczne zdjęcia. Mini album przygotowałam z bloczka papierów Idą Święta. Album jest wielkości ok 16cm na 16cm. Ma sześć kart-kieszonek.

Today I would like to share a mini album for pictures from festive period. To decorate my mini I used a Christmas Time paper pad. Mini is about 16cm by 16cm and it has six pocket style pages.


Na okładce stworzyłam taką kompozycję z zimowych wycinanek, moich kwiatków oraz prawdziwych szyszek i gałązekDodałam również brokat i białą farbę. Na okładce z przodu i z tyłu oraz wewnątrz albumu dodałam białą koronkę.

On the cover I created a cluster made of my handmade flowers, die cut brunches and real pine cones and pine cones scales. I added also white paint and glitter. There is on the front cover, at the back and inside the mini album a cotton white trim.




Mikołaj, który wycięłam w tagu jest z kolekcji Magiczny Czas.

Santa which I die cut is from Magic Time collection.


Tagi, które dodałam na stronach oraz tagi na matach w kieszonkach wycięłam z dodatkowego arkusza papieru z zestawu dużego Idą Święta.

Tags which are on the pages and the tabs on photo mats I die cut from the paper which is in a large Christmas Time paper set.









Do okładek i na grzbiet albumu użyłam kart z tektury.

For covers and spine I used chipboard.


I used:












❄❄❄

Zapraszam na nasze grudniowe świąteczne wyzwanie.
Please join in our December challenge.


❄❄❄

Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stoping by!

❄❄❄

Wesołych Świąt!
Merry Christmas!

❄❄❄

Joanna

1 komentarz :